Ä n tliiiigen så var det Lördag

Med Agnes ljuva stämma i bakgrunden på Tv njuter jag nu av ett glas rött i soffan och idéerna bara sprudlar. 

Min dag i några bilder 


Att få starta dagen med ett svettigt bodypump pass på Gympozz slår det mesta det kan jag lovar er. 

Lunchen där efter satt som en smäck. 
SvenskTenn underlägg 50kr st. 

Med några kuponger på fickan så åkte jag sedan ut till Tuna Park och kom hem tre timmar senare med bland annat dessa schyssta gummistövlar.



Stövlar Lindex 299kr. 

Kram Eleonor 


Iittala rödvinsglas. 
#1 - - Robin:

Bodypump pass äger =) Fast igår stod jag och högg ved i nästan två timmar, det fick räcka för mig xD

Svar: Du har helt rätt där Robin :) Jag brukar träna Body Pump 3 gånger i veckan, och den bästa tiden tycker jag är Lördagar kl 10.00!
Eleonor