Recept från helgens middag

Hej
Jag Får börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen och jag skrev i ett tidigare inlägg att ni skulle få ta del av mina recept på den mat / matbrödet som jag skulle bjuda mina gäster på i lördags. 
Jag hann verkligen inte att blogga i lördags hade jätte tajt med tid. 

Nästa " ursäkt" till varför det sen heller inte kom upp något recept i Söndags var helt enkelt för att jag var för bakis. 
Efterfesten hos Sandra med en hel del jäger till 04.00 gjorde att jag var rätt spak hela söndagen, men ack så rätt det kändes just då. Tusen tack alla tjejer som gjorde den kvällen till en hejdundrande fest! 

Bättre sent än aldrig.... här kommer receptet på matbrödet iallafall: 






Brödet är ljuvligt gott! 
Så hem och baka med er nu. 

Kram Eleonor 

Det kommer dröja tills vi har nästa fest, 14 December bestämt :) Woop Woop. 


#1 - - angelica:

Det var super trevligt :) Kul att träffa er utanför Gympozz ;) haha

Svar: Tack själv gumman hoppas vi kan göra om det snart igen!
Eleonor