Kärnan i vårt hus

Hej.
När klockan idag stog16.30 checkade jag ut från jobbet och välkomnade helgen med ett stort leende på läpparna. Men jag älskar verkligen mitt jobb idag och jag har fått sån tur att få arbeta med de goaste barnen och de absolut bästa kollegorna och pedagogerna i stan så på ett sätt längtar jag redan till Måndag igen. 
 
Fredagarna i vår familj har blivit en familjekväll där vi samlas i köket medan vi lagar middagen så öppnar vi en flaska vin och njuter av att få vara tillsammans hela familjen. Många härliga samtal och reflektioner har det redan hunnit blivit i vårt nya kök.
Efter köket blev färdigrenoverat så har det verkligen blivit kärnan i vårt hus.
Idag är det inte lika självklart längre att man går och sätter sig framför Tvn i vardagsrummet efter alla måsten är gjorda eller då klockan slår Tv time. Idag sitter vi mer än gärna kvar tillsammans i köket efter kvällsmaten och bara njuter att få vara tillsammans som en familj.
 
Bord och stolar är köpta på Ikea, stolsdynorna är ifrån Åhléns, golvet ifrån Bauhause, och tapeten ifrån K-rauta.
 
 
 
 
KRAM ELEONOR
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i inredning
Taggar: bordet är köpt på ikea. Inredning bla ifrån Åhlens