Bloggtips

Fönsterlampa, golvlampa, taklampa det väljer ni själva. 
Jag valde att göra en egen golvlampa. 
 
 
 
Allt är köpt på Clas Ohlson och summan blev 298kr.
 
Jag är supernöjd, budgetvarianten funkade även denna gång.
 
Jag bryr mig inte så mycket om när det tillverkas budgetalternativ på saker. Ibland får man kanske inse att man inte har råd alla gånger. Nu tänkte jag främst på denna lampa som är väldigt lik Design Stockholm House lampa som kostar ca 1500kr. Ibland vill man lägga pengarna på annat, jag tycker inte man ska bry sig så mycket orginal, kopia eller budget köp det du tycker är snyggt istället.
 
Får jag be om lite feedback här =), vad tycker ni blev det snyggt???
 
 
 
 
 
#1 - - Fanny:

Gud vilken fin!

Svar: Tack, blev super nöjd. Det bästa med den här lampan är ju att det kommer få vandra runt lite i huset. Den Kommer passa på så många stället wiiii
Eleonor

#2 - - Åsa:

Snygg!