Att få pryda väggarna hemma

Att behöva stanna hemma från jobbet inte bara i 1-2 dagar utan hela veckan, är inte bara förödande för lönen kommande månad, de leder även till en viss tristess och dessutom är det alltid farligt med sängläge för man surfar runt och hittar en massa lockelser...*ler* 
 
Jag och min sambo har letat lite varstans efter schyssta afficher att rama in.
Just nu väntar vi på beställning från Loppisverkstan.se Tavlan : Kreativium Stockholm 
& från
ROOMDECO.SE Tavlan: Hemstad-Eskilstuna 
 
 
 
Motiven har jag tänkt ska ramas in i i svarta tunna ramar och några tavlor i ett ljusa träslag också dom i tunna ramar.
 
 
Då var hösten här, på ett knapptryck så försvann hela sommaren.
Jag kan inte påstå att jag är något fan av hösten, men visst den tilltalar mig i den bemärkelsen att jag nu kan dra på mig de mysigaste koftorna, de skönaste stickade tröjorna och de schysstaste bootsen men lite sorgligt är det dock att sommaren går så fort, tycker ni inte det?
 
Nu börjar jag känna doften av rotfrukterna i ugnen det är dax att käka lite =)