En kort tripp till Sthlm


Hej. 

Efter gårdagen biomys......;) lämnade vi salongen med ett leende på läpparna. Vi har sånna fina och ett flertal galna minnen från den tiden. 
Idag kan jag faktiskt med stolthet säga att mitt favoritband då, håller än idag 20 år senare. 
Det kommer bli en turné till ( Europa ) och jag vet att jag kommer lätt att befinna mig på den konserten med. 





Idag har vi strosat runt på stan ett självklart besök blev såklart besöket på Svenskttenn. 
En griffeltavla fick bla följa med mig hem från GRANIT. 

Lunch åt vi på Vapiano ( älskar det stället ) 

Om min ekonomi skulle tillåta skulle jag kunna gå Bananas på svenskttenn
Nu får man mest sukta efter favorit sakerna där inne. 








Puss puss 
#1 - - Sandra:

Hej Eleonor!
Såg din fina blogg och tror att du skulle kunna vara intresserad av en bloggtävling som Svensk Fastighetsförmedling har just nu.
Om du är med och tävlar har du chans att vinna ett presentkort på inredning (3000 kr) på Svenssons, känd inredningsbutik.

http://www.svenskfast.se/om-oss/kampanjer/bloggtavling/

Hälsningar,
Sandra

Svar: Det där lät spännande och jag har varit inne på sidan nu. En riktig utmaning där vinnaren tilldelas ett super pris. Tack för att du tipsade, nu har jag några dagar på mig att bestämma mig om jag ska chansa eller inte =)
Ha det fint.

Lite nyfiken brukar du läsa min blogg och hur hittade du hit?

Eleonor

#2 - - Sandra:

Ja jag brukar läsa bloggar som jag hittar genom Google, då jag är väldigt intresserad av inredningstips, speciellt när man som jag bor på 25 kvm ;) Sedan är ju drömmen att äga hus någon gång... vi får se :) Själv har jag ingen blogg, men min kompis jobbar på Svensk Fastighetsförmedling och tipsade om tävlingen. Tänkte att du skulle faktiskt förtjäna vinsten :)

Hälsningar, Sandra

Svar: Men gud va du är gullig, tusen tusen tack för dom värmande orden. Då kan vi båda hålla tummarna om jag är med i tävlingen (funderar fortfarande)... Trevlig kväll
Eleonor