På köksbänken

 
 
 
 
 
Det här står på vår köksbänk just nu. Tycker att de här sakerna funkar fint och det är allt lite trevligt när det inte står helt tomt på köksbänkarna.
 
 
Hej.
Har ni haft en bra helg?
Jag har försökt att tanka på energi till max denna helg, sov 11 timmar i fredagsnatt och 11 timmar igår natt.
 
Min helg har bla lätt till fantastiska samtal och diskussioner med min sambo, som i sin tur har lett min in på ett spår där jag eventuellt skulle behöva läsa några kurser på högskolan som skulle ge mig möjligheten till en bredare marknad inom skolväsendet.
 
 
Blev ni nyfikna? 
 
 
Puss puss
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Mycket fint ! Helt i min smak! Har mycket av det du har från Svensk Tenn älskar allt de har. Köpte även stål bänken med glasskiva som du tipsade om från Ikea jätte fin att ha passade perfekt hos mig med lite fina saker på Kram Wiivi

Svar: Tack Wiivi, Vi fick aldrig riktigt nog att snacka inredning förut å jobbet. Ett stort intresse som vi båda har. ROLIGT.
Om jag vore rik då skulle jag vara en trogen Svenskttenn kund. Nu får jag mest sukta efter allt snyggt de har.

Men va roligt att du köpte bänken från Ikea, den är super snygg, stilren och ruggigt billig var den, vilket jag gillar skarpt.

Kram
Eleonor

#2 - - Sussie:

Vad har du nu hittat på?? 😃

Svar: nu har tankarna börjat att snurra lite :-) tror att jag behöver några högskolepoäng först. Vi får ta det över en koppkaffe tror jag :-)
Eleonor