Små som stora projekt

Hej på er!.
Tänk snart är hela höstlovet slut vart tog den veckan vägen jag bara undrar?...., så sista dagen på detta lov har jag lovat Felicia att vi ska gå och käka på resturang och sen gå på bio Lasse&Majas dektektivbyrå. Någon som redan har sätt den?.
 
I förra veckan hade vi en värderingsman som var här och kikade på huset. Många finna ord fick vi höra vilket är väldigt smickrande och givetvis väldigt roligt också.
Huset har stigit bra mycket i värde sen vi köpte det. Efter två stora renoveringsprojekt så känns det toppen!
Jag tänkte nu i bilder visa ett utav de största projekten vi har haft i huset.
 
Före och efter bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snart är vi återigen samlade för julfirande. De sista åren har vi firat julafton här hemma i uterummet tillsammans med våra nära och kära.
 
 
Jag älskar detta uterum och det var värt varenda krona!.
Om någon av er där ute funderar på att bygga något liknande tveka inte att höra av er om ni har några frågor om pris, material etc!.
 
Nu måste jag hoppa ur morgonrocken och göra mig redo för en dag på stan med mitt lilla hjärta. 
 
Kram Eleonor
 
 
 
 
 
 
#1 - - Cissi:

Vad fint ni har det! Jag och Alva var och såg Lassemajas detektivbyrå, vi tyckte båda den var bra!! Kram Cissi ( Anders syster)

Svar: Kanon vi har intagit varsitt säte nu :-) hoppas att vi då tycker den är lika bra.

Tack, vi stor trivs med rummet. Imorgon kommer din bror och fru med barn ( Alva) då på middag.
Eleonor