Det behövs göras en omorganisation i min garderob

God förmiddag!
 
Efter några intensiva veckor så fick vi äntligen till det.
Igår kväll kom mina föräldrar förbi och fikade. Jag brukar både höras och träffa mina föräldrar fler gånger i veckan. Att vi inte har sets på två veckor känns jätte konsdigt. Två timmar gick fort men vi hann ändå både prata om vardagshändelser,Ullaredstrippen och min 30 års present =).
 
Vi hade en riktigt mysig kvällsfika med 
mycket tända ljus.
Idag är jag hemma från jobbet med en liten flicka som fick sin 5- års spruta igår och nu ligger hon här hemma i soffan med förhöjd temp och ont i armen.
Efter en lång och mysig frukost tillsammans framför barnprogrammen börjar jag nu inse hur lång den här dagen kommer att bli....
 
Det är kanske nu som jag borde passa på att städa ur och organisera om en aning i min garderoben.
Att ha en walk in closet skulle för mig vara det absoluta ultimata. 
Nu har vi två stycken Ikea PAX garderober istället. Var av jag har den ena alldeles för mig själv.
 
Inte nog med att jag älskar inredning jag tycker också väldigt mycket om kläder, skor, väskor och andra accessoarer. 
 
 
 
 
 
KRAM ELEONOR