Mellandagsrean

 
 
 
Har ni vart bort till Mio möbler nu under deras mellandagsrea eller funderar ni på att åka dit en sväng?
 
Jag var där redan på juldagen och fyndade dessa sängkläder.
Har sneglat tidigare på just dessa lakan. Nu är jag glad över att jag fick dem för endast 79kr per sätt. 
De är super sköna och rejäla. 
De fanns även i färgerna guld, och mörkblått mönster.
 
 
 
Jag sprang även på den svarta Steltontermosen för halva priset så en sån fick det också bli. Nu pryder den köket tillsammans med den vita, som vi haft ett tag nu och den har används flitigt.
 
 
Hej på er. 
 
Efter flera härliga juldagar och än så länge lite över 1 veckas ledighet blev jag imorse tvungen att stiga upp 06:30 det kändes sådär då man är ledig, men så värt det efter besöket hos ögonläkaren. Tänk om jag äntligen nu kan få ordning på mina ögon.
 
 
 Vad har ni för er? Njuter ni också av ledighet?
 
Ikväll är jag bort bjuden till en gamlar kollega, på en bit mat tillsammans med några vänner. 
 
Imorgon tänkte jag börja ta bort tomtarna och det dröjer nog inte länge förren granen ryker den med. 
 
KRAM, KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - emeliecatrine.webblogg.se:

Wow vilka fynd du har gjort! Superfina grejer. Precis i min smak =)

Ja men gud, självklart ska du sno årsresumen! Jag har ju själv tagit den från en annan, för att jag precis som du, tyckte det var ett bra och roligt upplägg. Inte tusen bilder på hela året liksom, hehe. Stor kram!

Svar: Kanon då kör vi på den årsresumen imorgon.förresten tack för de fina bilder och härlig blogg du driver. Gillar skarp. Stort lycka till med pluggandet . Kram
Eleonor

#2 - - Alina:

Åh kul med mellandagsrea! :)

#3 - - Robex Lundgren:

fint