Ligg steget före.....

 
 
 
Jag vet! Det är kanske inte så många där ute som vill se eller ens prata om jul i Oktober. 
Men stöter ju på julinspo hela tiden, i tidningar och på olika instagramkonton, flera bloggare har lagt upp så mycket julinspo så det är helt galet. Men jag säger bara tackar, tackar.
 
Men ohhh så mycket fint det finns och jag gillar specillt den här adventsljusstaken Gustavo från ellos home.
 
Visst är den läcker?!
 
 
Ett tips, om ni/du googlar på ellosrabatt så kan ni / du få 50% som ny kund och är du redan kund tror jag de är 40% på valfri vara nu, plus fri frakt!
 
Adventsljusstake Gustavo 549kr
 

Nu ska jag åka iväg och träna.
 
Kram på er
#1 - - Sussie:

Jag beställde den i söndags och hämtade ut den på Posten idag! 50%, fri frakt och gratis handdukar! 😃👍

Kram

Svar: Ooooooo det lät bra. Jag är säkert så trög så när jag väl har bestämt mig för om vi ska köpa den och vart den ska stå så är den väll redan slutsåld och extra erbjudandet har gått ut. Men glad för din skull, skönt men snabb leverans med. Kram
Eleonor