Fantastic

 
 
Idag har jag strosat runt på Blomsterlandet i över 1 timma, jag tycker jätte mycket om att gå runt där inne. Jag har verkligen inga gröna fingrar, men jag ska försöka hålla dessa vackrating vid liv i vårt hus. 
 
Den här helgen hade Blomsterlandet ett erbjudanden till alla sina medlemmar 50% på alla gröna inomhus växter.
Jag åkte därifrån med sju stycken växter, bla, två Zamiakalla, en Fredskalla, och en liten kaktus.  
 
Nu är de på plats här hemma. 
 
 
 
 
 
Hej
 
Söndagshäng på hög nivå här hemma idag. Sovmorgon till klockan halv 10, tittat på nyhetsmorgon, gräddat scones, senare släktfika. Jag strosade runt på Blomsterlandet, Felicia var och lekte med en klasskompis hela dagen, ett lite lättare kvällsmål har vi precis käkat, Bra dag tycker jag!
 
Resten av helgen har också varit bra. Jag har hunnit med ett träningspass, restaurangbesök, filmmys, och en heldel inredningsplaner och ideér har kläckts i helgen. Nu känner jag mig mer än nöjd och ser verkligen fram emot en vecka med lite vardag. Nu är det dags att komma in i både rätt jobb- och träninstempo. Ska bli skönt!
 
KRAM