Ikväll kl 21.00 på C more

 
Ni kanske inte vet om det, men jag är så torsk på Beckfilmerna och på Gunvald Larsson .....
Att de 8 nya filmerna bara skulle visas på C more har jag kanske inte riktigt förstått mig på ännu.
Jag är för nyfiken och för såld på filmerna för att vänta tills de släpps på dvd. 
 
99 kr i månaden och ingen bindningstid det var taget.
 
För er som inte kan vänta tills de släpps på DVD kan jag meddela att ikväll visas "familjen"
I mars visas även "Invasionen" och "sjukhusmorden"
I Januari och mars 2016 kommer ytterligare fyra nya Beckfilmer att visas på C more.
 
Nu ska jag ladda med stora popcornskålen och dra på mig myskläderna
 
fortsatt trevlig Lördag allesammans
KRAM
 
 
 
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: beck nya beck filmerna, "familjen", C more
#1 - - Anonym:

Är så taggad!!!! Nu kör vi:) kram från andra Beck fanatikern ;)

#2 - - Anonym:

Om ni kan koppla ihop datorn med tvn så kommer man åt många filmer gratis via swesub.se Där lägger dom ut många nya filmer. Precis sett Beck filmen på den sidan och den var bra+