ÄR PÅ JAKT



Jag måste be er om råd ! Jag vet ju att ni är ett gäng inredningsintresserad läsare med ypperligt öga för inredning och detaljer. Och nu står jag inför ett beslut som jag måste få lite hjälp med! 
Jag prenumererar på Allt i hemmet och har fått de fina trycken som prenumerant. 

Frågan är om jag ska sätta upp dom alls, och isåfall med vad för ram, vita tunna ramar eller mässingramar? (Funderar jag på)

Tar tacksamt emot era åsikter :) 
vi tycker nämligen lite olika här hemma :-) 

Äntligen Torsdag! 
På torsdagar slutar jag alltid tidigt. Idag har det varit riktigt strålande sol och fantastiskt varmt och Allt på jobbet har flutit på bra. Haft flera givande samtal med barnen under dagen. Ibland får man verkligen till dom där härligt mötena och samtalen både med barnen och föräldrarna. Idag var en sån dag. 

Jag trivs med mina kollegor och det har jag alltid gjort. Nu har jag det så förbaskat kul på jobbet, dagarna och timmarna rusar iväg nästan utan att jag hinner med. 

Vi skrattade idag så att tårarna nästan sprutade och jag lämnade jobbet idag små fnissandes för mig själv.

Imorgon är Fredagsmys :-) 

På återseende 
ska kika klart på den nya serien på 5an

Någon mer som ska ge den en chans?  
0 kommentarer publicerat i inredning
Taggar: allt i hemmet magasin, design, hus och hem, inredning