Kuddfrossa i sängen

Dom här kuddfodralen är ifrån Ikea och kostar 79kr styck, innekudden hade jag redan ett par hemma, annars så går en sån innekudde på 49kr.
Jag har en hyffsad bild framför mig hur jag önskar att vårt sovrum kommer att se ut.
.
Den nya sängen kommer att täckas med ett gäng härliga kuddar i olika storlekar och färger.
Vita fluffiga sänglakan, en pläd som ligger vid fotändan. En korg i ena hörnet där kuddarna och filten kan få ligga i under nätterna och de gånger som vi inte hinner eller orkar bäddasängen..... 
Bilder på alternativa korgar kommer jag att visa i ett kommande inlägg.
 
Jag vet inte om ni känner till butiken fotografiska i Stockholm, hemsidan heter iallafall butik.fotografiska.eu
Jag har länge sneglat på den här affischen, som jag tror skulle göra sig bra i vårtsovrum.
Om ni frågar mig skulle jag säga att denna bild lätt skulle klä vilken vägg som helst i huset.
Den här affischen kostar 139 kr
Likaså den här:
 
Jag ska försöka sälja in bilden eller bilderna hos min sambo, håll tummarna för att han kommer gilla dom.
 
 Sen är det ju det här med sängbord.
Ska de vara sängbord som står på golvet eller sängbord som är uppspikade på väggen?
Det lutar åt det sistnämnda alternativet för vår del, då det dels är mycket lättare att hållaefter om vi väljer sängbord på väggen samt att det är väldigt stilrent med små upphängbara sängbord tycker jag. Vi har heller inge större behov att större rymligare sängbord.
Det skulle också innebära massa golvyta vilket gillas skarpt!
Men en sak i taget, försöker jag att intala mig.
Bilder på tänkbara sängbord kommer jag också att lägga upp i ett kommande inlägg. 
 
Letar ni nya sängbord?
Det finns ett par sängbord som jag skulle kunna dö lite för ( nu är dom inte upphängbara utan tar visseligen lite plats på golvet men de är bara sååå läckra. 
Från rum21.
 
 
 
 
 
Den stora går på ca 1200kr och de små 890 kr st. 
 
Ett sängbord skulle också kunna se ut sähär: