Advent i mitt hus



Det är jul i vårt hus, älskar den här tiden på året när alla är hemma och pyntar och donar. Det är inte "bara" Barnen som längtar till julafton och är förväntansfulla likaså är jag +30. 

Hej på er. 

Hoppas ni har haft en mysig första advent. Tänk imorgon är det 1 december och år 2014 börjat leda mot sitt slut. 

Idag hade jag Marie och hennes dotter här på fika. Dom bor i samma område som vi gör och hennes dotter och Felicia är lika gamla, dom går på samma skola. Marie och jag är båda lärare och vi båda har passerat 30 sträcket. 

Vi lärde känna varandra när våra döttrar föddes innan viste vi bara vem den andra var ( stan är inte så stor) man känner någon som känner någon som, ja ni vet :-)

Nu har vi inte sets på flera år och så kan det lätt bli, när vardagarna är fullproppade med saker och ting då blir det inte lika självklart att ses som då när vi var mammalediga båda två. 

Jag hoppas att vi snart ses igen. 

Idag har vi även haft snickaren här angående badrummen. 
Två nya badrum ca 1 1/2 månad i byggkaos..... :-)! 

#1 - - Frida:

Så mysigt :) kram

Svar: Älskar den här tiden på året. Kram själv
Eleonor