Den där lampan


Leonard ljuskrona i mässing Room21

Den där lampan sitter och surfar runt på olika sidor för att hitta inspiration till inredningen av badrummen, kontoret och hallen på övervåningen. Lampan från Room21 har jag kikat på några gånger redan och den har dykt upp i ett flertal inredningstidningar och på Instagram.
 
( igår kunde man även se den som en ljuskälla i Arne Dahl serien). 
 
Jag tänker mig den hängandes på övervåningen i våran hall, en schysst accessoar intill badrummet.
Som det ser ut just nu så är det köpstopp det är bara spara, spara som gäller resten av Februari och Mars månad.
Kan inte släppa tanken på den, så himla snygg tror jag måste köpa mig en sån. :o)
 
Hej! 

Hoppas ni har haft en bra start på veckan. 

Idag har vi beställt komoden, blandare, spegeln, förvaringskåpet, duschen med tillbehören, och badrumsblandaren. Allt detta till badrum nummer 1. Ett badrum i taget. 

Klinkersplattorna finns hemma på Torsdag , lixom nya badkaret. 

Om jag får till en snygg bild på kakelplattorna innan de smacks upp så finns bild att kika på på torsdag kväll. 

Nu ska jag laga kvällsmat och sen väntar kvällsjobb nere på Gympozz följt av egen träning. Tjohooooo ny vecka är här och det också mina träningspass. 

Jag har börjat att köra teäningsfria söndagar så när Måndagarna sen kommer är jag alltid grymt sugen och taggad för mera träning! 

Ha det fint / kram