Den där Svenskttennkrukan



Jag och blomman i vasen mår rätt lika dvs inte alls på topp idag ! 
Jag är inte helt sänkt ( ingen feber) men huvudvärk och halsont. 
Inte ska jag ha turen att klara mig från bacillerna som florerar precis överallt. 

Jag kände redan igår kväll på träningen vart det barkade :/ 

Har ni klarat er från influensan? 



Jag sitter förtillfället på ögonmottagningen på Mälarsjukhuset och har gjort ett bra tag nu. 

För er som inte redan vet har mina ögon krånglar under en längre tid och det verkar aldrig vilja ge med sig. 
Igår fick jag nog ( igen ) och tog kontakt med ögon och jag stod på mig i telefonen nu sitter jag här och ska bli undersökt, igen!! 

Att alltid behöva bära glasögonen och aldrig kunna ha linser är inte roligt! 
eller för den delen att få sminket att sitta kvar på sin plats har heller inte vart speciellt lätt. 

Gnällig tjej just nu!