Vita Nike skor i vår



Ett par Vita Nike skor i vår <3 

Hej soliga helg ! 
Vid lunchen igår insåg vi att nästan all snö var borta, bar mark! Bara några fläckar här och där, vilken lycka. 
Jag vet inte med er men för mig får snön och vintern gärna vara över. 
Men det är ju trots allt bara februari än och vi ska nog inte ropa hej ännu hahaha.... 

Lite vårkänsla har iallafall infunnit sig hos mig i helgen, och det tackar jag för!

Imorgon sätter de kaklet. Jag lägger upp bilder redan imorgon kväll !  




Sist men inte minst nu har EM möbler öppnat sin egen webbutik www.em.com 

Som många andra företag är tillgängligheten allt viktigare för oss som shoppar och det har nu äntligen EM tagit fasta på
Bara ett knapptryck bort, äntligen ! 

Jag har varit inne och kikat en snabbis bara och de har mycket snyggt. 

Vilka inredningswebsidor är era favoriter 
Dela gärna med er till mig ! 

Jag slänger ut 3 utav mina favvo webbsidor här 

• lannamobler 
• onödigtsnyggt 
• loppisverkstan 

Puss!