Klick- så blev den min

 
I fredags fick jag hem Tradera vinsten.
 
 
Ni kan säker gissa vad det är som gömmer sig där i.
Ännu en fin födelsedagpresent skulle man kunna säga. Då det är lite utav de pengar som jag fick när jag fyllde.
 
 
Jag har aldrig tidigare gått igenom Ikea samt shoppingcentrumet i Erikslund så snabbt som jag gjorde i dag. Det var Patrik som bestämde tempot och det var "hans" affärer vi besökte idag. Vi hittade tyvärr inte allt som han var ute efter, det blev ett par nya skor iallafall.
Ikeas Metod Haganäs björk luckor kommer det inte att bli i den nya tvättstugan heller.....Vi hittade ett par andra luckor som såg lite mer "exklusiva" oc rejäla ut som vi båda fasnade mer för.
Lägger upp bilder i nästa vecka så ni får se, Missa inte det! =)....
 
 
Hej.
 
Hoppas ni har haft en bra helg allesammans.
 
Våran helg har varit super lugn och vi har strosat runt i myskläderna nästan hela helgen.
Igårkväll när jag och Felicia kom hem från kalaset på ridklubben möttes vi av levande ljus, ett glas rött stod och väntade på mig och så stod det Tacos på menyn. 
 
 
 
Nu ska jag rama in Marbleous year.
 
Puss och kram på er