Fredag

Så var det fredag och helg på gång, men det bästa är ju ändå att solen visar sig och ger oss ett fantastiskt väder! Man kan inte bli annat än glad. :o)
Vi får hoppas vädret håller i sig hela helgen, imorgon tänkte vi nämligen köra första grillningen för i år tillsammans med Felicias stora syster och familj.
 
Det har vart lite väl mycket inlägg och bilder från badrums renoveringen och det blir kanske lite långtråkigt för er att se och läsa om.
Därför tänkte jag visa en bild på nya mattan i sovrummet. Äntligen har en matta vid sängkanten kommit på plats.
Har bara tagit 7 år för mig att skaffa en.....


Igår satte jag även upp tavlan som står på golvet. 
Det här är den minsta modellen av House Doctor mattan, jag skulle mer än gärna köpa en till i en större storlek. Vi får se hur det blir med det.
Om jag känner mig själv rätt så kommer säkert mattan att vandra runt lite i huset =).
 
Soliga helg hälsning, kram 


Vi Väntar på en beställning från ellos, ny matta till gruppen i uterummet är äntligen påväg.